Załatwianie spraw
XMLTreść
Sposób załatwiania spraw
Przedszkole w Ślesinie przyjmuje i załatwia sprawy zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa i powszechnie przyjętymi ogólnymi zasadami.
Dyrektor
Dyrektor Przedszkola przyjmuje interesantów w godzinach:
pn.wt.śr. od 11.00 do 14.00
piątek od 10.00 do 14.00
W razie nieobecności dyrektora zastępstwo przejmuje upoważniona osoba.
Drogi korespondencji
Podanie, wnioski, zapytania i skargi można kierować korespondencyjnie na adres:
Przedszkole w Ślesinie
ul. Kazińska 1
89-121 Ślesin
e-mailem: przedszkoleslesin@gmina-naklo.pl
telefonicznie: 523857086, 796454036
Sprawy prowadzone przez przedszkole
1 .Edukacja
a. zapisy do przedszkola – szczegółowy opis sprawy na stronie przedszkola
b. wydawanie zaświadczeń o spełnianiu obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego
c. wydawanie informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej
d. zasięganie informacji o dziecku
e. wydawanie opinii o dziecku
f. wydawanie i przyjmowanie upoważnień do odbioru dziecka z przedszkola
g. organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
h. organizowanie indywidualnego nauczania
i. przyjmowanie od rodziców/prawnych opiekunów/zgody na uczestnictwo dziecka
w zajęciach dodatkowych
2. Sprawy administracyjne
a. uzyskiwanie informacji publicznych
b. wydawanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu planu rozwoju zawodowego
nauczyciela
c. wydawanie decyzji w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia awansu zawodowego
nauczyciela kontraktowego
d. wydawanie decyzji w sprawie oceny dorobku zawodowego nauczyciela
e. wydawanie decyzji w sprawie oceny nauczyciela
f. wydawanie decyzji w sprawie organizacji indywidualnego obowiązkowego rocznego
przygotowania przedszkolnego lub indywidualnego nauczania dla wychowanka,
który posiada orzeczenie o takiej potrzebie
g. wydawanie decyzji w sprawie udzielania nauczycielowi urlopu dla poratowania zdrowia
h. wydawanie decyzji w sprawie przeniesienia nauczyciela w stan nieczynny
i. zawieranie umów z rodzicami/opiekunami prawnymi/wychowanków w sprawie korzystania z
usług świadczonych przez przedszkole w Ślesinie
j. pobieranie opłat za usługi świadczone przez przedszkole
k. wydawanie zaświadczeń
l. wgląd do własnych danych osobowych i ich weryfikowanie
m. przyjmowanie skarg i wniosków
procedurę przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków określa załącznik nr 12 do
statutu Przedszkola w Ślesinie
n. wysyłanie korespondencji
3. Sprawy kadrowe
a. sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych
b. wydawanie zaświadczeń pracownikom przedszkola
c. zatrudnianie i zwalnianie pracowników
4. Archiwum
a. akta osobowe pracowników
b. dzienniki zajęć przedszkola
c. protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami
d. zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola
e. dokumentacja Rady Rodziców
5. Finanse przedszkola
Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów przedszkola udostępniane są organowi
prowadzącemu i instytucjom kontrolującym.
Kolejność załatwiania spraw
Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Sprawy można załatwić
ustnie lub pisemnie.
Przedszkole w Ślesinie przyjmuje i załatwia sprawy zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa i powszechnie przyjętymi ogólnymi zasadami.
Dyrektor
Dyrektor Przedszkola przyjmuje interesantów w godzinach:
pn.wt.śr. od 11.00 do 14.00
piątek od 10.00 do 14.00
W razie nieobecności dyrektora zastępstwo przejmuje upoważniona osoba.
Drogi korespondencji
Podanie, wnioski, zapytania i skargi można kierować korespondencyjnie na adres:
Przedszkole w Ślesinie
ul. Kazińska 1
89-121 Ślesin
e-mailem: przedszkoleslesin@gmina-naklo.pl
telefonicznie: 523857086, 796454036
Sprawy prowadzone przez przedszkole
1 .Edukacja
a. zapisy do przedszkola – szczegółowy opis sprawy na stronie przedszkola
b. wydawanie zaświadczeń o spełnianiu obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego
c. wydawanie informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej
d. zasięganie informacji o dziecku
e. wydawanie opinii o dziecku
f. wydawanie i przyjmowanie upoważnień do odbioru dziecka z przedszkola
g. organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
h. organizowanie indywidualnego nauczania
i. przyjmowanie od rodziców/prawnych opiekunów/zgody na uczestnictwo dziecka
w zajęciach dodatkowych
2. Sprawy administracyjne
a. uzyskiwanie informacji publicznych
b. wydawanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu planu rozwoju zawodowego
nauczyciela
c. wydawanie decyzji w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia awansu zawodowego
nauczyciela kontraktowego
d. wydawanie decyzji w sprawie oceny dorobku zawodowego nauczyciela
e. wydawanie decyzji w sprawie oceny nauczyciela
f. wydawanie decyzji w sprawie organizacji indywidualnego obowiązkowego rocznego
przygotowania przedszkolnego lub indywidualnego nauczania dla wychowanka,
który posiada orzeczenie o takiej potrzebie
g. wydawanie decyzji w sprawie udzielania nauczycielowi urlopu dla poratowania zdrowia
h. wydawanie decyzji w sprawie przeniesienia nauczyciela w stan nieczynny
i. zawieranie umów z rodzicami/opiekunami prawnymi/wychowanków w sprawie korzystania z
usług świadczonych przez przedszkole w Ślesinie
j. pobieranie opłat za usługi świadczone przez przedszkole
k. wydawanie zaświadczeń
l. wgląd do własnych danych osobowych i ich weryfikowanie
m. przyjmowanie skarg i wniosków
procedurę przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków określa załącznik nr 12 do
statutu Przedszkola w Ślesinie
n. wysyłanie korespondencji
3. Sprawy kadrowe
a. sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych
b. wydawanie zaświadczeń pracownikom przedszkola
c. zatrudnianie i zwalnianie pracowników
4. Archiwum
a. akta osobowe pracowników
b. dzienniki zajęć przedszkola
c. protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami
d. zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola
e. dokumentacja Rady Rodziców
5. Finanse przedszkola
Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów przedszkola udostępniane są organowi
prowadzącemu i instytucjom kontrolującym.
Kolejność załatwiania spraw
Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Sprawy można załatwić
ustnie lub pisemnie.