W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Załatwianie spraw

XML

Treść

Sekretariat czynny dla interesantów codziennie w godzinach 8:00 - 15:00.


Dyrektor Szkoły przyjmuje codziennie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się (nr 730 038 287).

Wnioski i skargi są przyjmowane codziennie.
Skargi, wnioski, petycje i pytania powinny być składane w jednej z następujących form:
  • przesłanie pocztą na adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Paterku, ul. Kcyńska 6a, 89 – 100 Nakło nad Notecią
  • przesłanie elektronicznie na adres: zspaterek@gmina-naklo.pl
  • złożenie w sekretariacie szkoły, który jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) wnoszącego skargę lub wniosek.